A A

Spreekuur

U kunt bij ons terecht voor medisch advies of een behandeling. Elke patiënt proberen we voldoende tijd en aandacht te geven.

Heeft u klachten of vragen over uw gezondheid? Twijfelt u of iets kwaad kan? Kijk dan eerst op Thuisarts.nl Daar leest u wat u kunt doen en of u de huisarts moet bellen. Ook op de website: Moet ik naar de dokter kunt u veel antwoorden vinden.

Bij het maken van een afspraak via de telefoon zal de assistente eerst vragen wat uw klachten zijn. Zo weet zij welke zorg op dat moment het beste bij u past, bijvoorbeeld een advies via de telefoon, een afspraak met de huisarts op de praktijk of bij u thuis. Of soms hulp van een andere zorgverlener. Verder vraagt zij altijd of u klachten heeft van verkoudheid, keelpijn, hoesten of koorts. Als u deze klachten heeft en op het spreekuur moet komen, vragen we u een coronazelftest te doen zodat we u de juiste afspraak kunnen geven.

Als u corona heeft en het is nodig om bij een arts te komen, dan maken wij een afspraak aan het eind van de middag. De arts draagt dan beschermende kleding en u komt via een andere ingang binnen. Dit om te voorkomen dat anderen mogelijk met het coronavirus besmet worden. U mag maximaal één begeleider meenemen.

Bestellen van medicijnen kunt u telefonisch, via het formulier op de website of via mijngezondheid.net doen. Verwijsbrieven zullen wij zo veel mogelijk naar u mailen of anders opsturen. Als het niet anders kan, kunt u dit ook via de balie regelen.

Er is geen inloopuur meer voor bloedprikken door de STAR-SHL op onze locatie. Op de website van de STAR kunt u de locaties vinden waar dat kan bij u in de buurt.

Opname

Wilt u een gesprek met de huisarts opnemen (geluid, of beeld en geluid). Dan mag dat maar geef dit wel vooraf aan.